Lisateenused lepingulisele kliendile
Igal ärikliendil on võimalik lisada oma teenuste hulka paki tagastusteenus. Selleks tuleb aktiveerida tagastusteenus kokkuleppel SmartPosti OÜga.
Tagastusteenusega on lõppkliendil võimalik internetipoest või kataloogist tellitud kaup pakiautomaadist paki kättesaamisest 14 päeva jooksul saajale tasuta tagastada.
Kui pakk on saabunud sinisesse pakiautomaati, saab paki tagastada sama uksekoodiga, millega see kätte saadi üle Eesti asuvatest SmartPosti ekraaniga pakiautomaatidest. Soovi korral saab paki tagastada ka individuaalsete klahvistikega pakiautomaatides, sellisel juhul tuleb tagastus vormistada my.smartposti.ee iseteeninduskeskkonnas paki triipkoodi alusel.
Kui pakk on saabunud individuaalsete klahvistikega pakiautomaati või pakipunkti, siis tuleb kliendil tagastus vormistada paki triipkoodi alusel my.smartposti.ee iseteeninduskeskkonnas valides tagastamiseks endale sobivaim pakiautomaat.
Soovitav on pakiga kaasa panna ka tagastuskaart koos triipkoodiga, mille alusel on kliendil mugav tagastust vormistada ja sama silt pakile peale panna.
Paki tagastamine (saaja poolt väljavõtmata või pakiautomaati tagastatud pakk) hinnastatakse ärikliendile sama hinnakirja alusel, mis saatmine. Tagastusteenuse aktiveerimiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 607 7000 või e-posti teel ariklient@smartposti.com
Soovituslik tekst SmartPostiga tagastusteenuse aktiveerinud e-poe tingimustesse:
a) Kui pakk saabus ekraaniga pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes SmartPosti ekraaniga pakiautomaadist üle Eesti. Ekraaniga pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka individuaalsete klahvistikega pakiautomaatidest vormistades tagastuse my.smartposti.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
b) Kui pakk saabus SmartPosti individuaalsete klahvistikega pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartposti.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise ükskõik, millisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.
Lunamakse teenus võimaldab ostjal kauba eest tasuda paki kättesaamisel.
Tegemist on tasulise lisateenusega.
Makse vastuvõtmine SmartPosti teenuse korral iga sooritatud makse kohta Eestis on 0,96 € +1,5% makse summast, Soomes 2,90 € + 1,5% makse summast. Nimetatud teenustasudele lisandub käibemaks.
Saaja võib kauba eest tasuda kauba kättesaamisel vastavalt valitud tarnemeetodile. Kullerile saab tasuda ainult pangakaardiga.
Pakiautomaatidesse saatmise korral on võimalik tasuda vastavalt pakiautomaaditüübile järgmiselt:
Kui saadetise sihtkohaks on ekraaniga pakiautomaat, siis saab lunamakse tasuda pakiautomaadi juures pangakaardiga
Kui saadetise sihtkohaks on individuaalsete klahvistikega pakiautomaat, siis saab lunamakse tasuda SmartPosti saadetud SMS-is või e-kirjas sisalduva makselingi kaudu, mis viib Eesti Maksekeskusesse. Tasuda saab kasutades pangalinki, krediitkaarti või veebimakseid võimaldavat pangakaarti
Kullerile maksmise ja ekraaniga pakiautomaati saatmise korral kantakse lunamakse saatja pangakontole kord nädalas (eelmisel nädalal teostatud maksed). Individuaalsete klahvistikega pakiautomaati saatmise korral kantakse läbi makselingi kogutud lunamaksed saatja pangakontole tehingu toimumise päevale järgneval pangapäeval.
Lunamaksete tagasimaksmisel ei arvesta me panga vahendustasu 1,5% lunamaksete tagastamisel summast maha, vaid arveldame panga vahendustasu igakuisel koondarvel.
Makstud lunasummade detailne aruanne väljastatakse kord nädalas kolmapäeviti eelmise nädala tehingute kohta.
Lisateenuste kasutamiseks tuleb SmartPosti iseteeninduses teenus aktiveerida. Lunamakse puhul on vajalikud IBAN ja BIC.
ID-kaardiga paki saaja isiku tuvastamise puhul on vajalik teada kliendi isikukoodi, mis tuleb tellimuse juurde märkida tellimust esitades. Sellisel juhul saab ID-kaardi alusel pakiautomaadist saadetise kätte ainult see isik, kelle isikukood märgitakse tellimusse.
Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne paki väljastamist ID-kaardi alusel paki saaja vanust. Paki saab kätte ajavahemikus 10.00-22.00, et välistada alkohoolsete jookide väljastamist alaealistele ja väljaspool seadusega ettenähtud kellaaegasid.
SmartPosti teenustasud:
0,30€ + käibemaks ( 22%) ühe saadetise kohta, mis lisandub paki saatekulule.
Kullerit on võimalik tellida pakkidele järele lattu või kontorisse. Tallinnas ja Harjumaal tööpäevadel enne kella 12:00 esitatud tellimusele, tuleb kuller järele samal päeval, mujal Eestis enne kella 11:00. Lisainfo ja personaalse pakkumise saamiseks võta meiega ühendust telefonil +372 60 77 000 või e-posti teel myyk@smartposti.com. Kulleri tellimiseks võta meiega ühendust e-posti teel kuller@smartposti.com.
Ärikliendil on võimalik tellida endale paki kohta väljastusteade e-mailiga või SMSiga.
Paki saaja poolt saadetise automaadist välja võtmisel saadetakse paki saatjale e-mailile teade. Teenuse kasutamiseks tuleb sisestada soovitud tellimusse e-maili aadress, kuhu saadetakse paki välja võtmisel automaatselt vastavasisuline teade.
SmartPosti teenustasud:
0,10 € + KM ühe e-maili kohta, mis lisandub paki saatekulule.
Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust telefonil +372 60 77 000 või e-posti teel ariklient@smartposti.com
Paki saaja poolt saadetise automaadist välja võtmisel saadetakse paki saatjale SMS-teade. Teenuse kasutamiseks tuleb sisestada soovitud tellimusse mobiilinumber, kuhu saadetakse paki välja võtmisel automaatselt vastavasisuline teade.
Lisateenuste kasutamiseks tuleb SmartPosti iseteeninduses teenused aktiveerida.
SmartPosti teenustasud:
0,20 € + käibemaks ühe SMSi kohta, mis lisandub paki saatekulule.
Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust telefonil +372 60 77 000 või e-posti teel ariklient@smartposti.com
Tollideklaratsiooni vormistamine (IM,EX) koos elektroonilise aktsepteerimisega tollis | 18,00 € / põhileht 6,00 € / lisaleht |
---|---|
EU-sisese transiitdeklaratsiooni vormistamine (teenust osutatakse ainult SmartPosti OÜ transpordile) | 65,00 € / deklaratsioon |
Tollideklaratsiooni aktsepteerimine tollis | 25,00 € / deklaratsioon |
Tolliväärtusdeklaratsiooni vormistamine | 7,00 € / deklaratsioon |
Päritolusertifikaadi EUR1 täitmine ja vormistamine koos kinnitusega tollis | 35,00 € / saadetis |
Kaupade füüsiline kontroll tollitöötaja juuresolekul | 15,00 € / iga alustatud tund (min. 1 tund) |
Tollideklaratsiooni korrigeerimine või annulleerimine Maksu- ja Tolliametis | 35,00 € / deklaratsioon |
Tollitõkendi eemaldamine, TIR-Carneti lõpetamine, transiitdeklaratsiooni lõpetamine, registreerimine terminali | 12,00 € / saadetis |
Maksuteenus Arvestatakse juhul kui SmartPosti OÜ tasub kliendi eest kauba tollimisega seotud riiklikud maksud. | 1,5 % (min. 15,00 € / deklaratsioon) |
SmartPosti OÜ jätab endale õiguse muuta hindu ette teatamata, käesolev hinnakiri muudab kehtetuks varasemad.
Teenuste hinnale lisandub käibemaks vastavalt kehtivatele õigusaktidele.
Antud teenuste hinnad kehtivad tavalisel tööajal (tööpäevadel 8.00 – 16.30).