Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saan SmartPostiga lepingu sõlmida? Regulaarsete tarnete kokkuleppimiseks ja SmartPostiga lepingu sõlmimiseks võtke palun ühendust meie müügitiimiga e-posti teel myyk@smartposti.com või helistades telefonil +372 60 77 000 tööpäeviti kell 9:00–17:00. Palun tutvuge ka meie iseteenindusega, mis võimaldab saata pakke SmartPosti kaudu Eestis, Lätti, Leetu ja Soome.

Kust saan vaadata oma paki staatust? Palun kasutage paki jälgimise funktsiooni, sisestades täieliku ja korrektse paki numbri (jälgimisnumbri). Kui saadetise staatus on „kohale toimetatud“, on pakk üle antud saajale. GLS-i saadetiste jälgimiseks kasutage seda jälgimislehte. Kui paki kohaletoimetamine ebaõnnestus, näitab jälgimine mitte-kohaletoimetamise põhjust. Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust aadressil klienditeenindus@smartposti.com.

Kuidas saan esitada nõude kaotatud või kahjustatud paki või saadetise kohta? Kui teil on SmartPostiga koostööleping, palun täitke kahjunõude vorm. Nõude esitamisel lisage palun ka vastavad dokumendid (saadetise sisu väärtuse arve, kahjustuste raport, pakendi ja sisu fotod jne). Pärast taotluse kättesaamist võtab meie spetsialist teiega ühendust ja teavitab teid määratud nõude numbrist. Kui olete saadetise saaja ja teil ei ole SmartPostiga nõude saatmise teenuse lepingut, palun edastage nõue saatjale või võtke ühendust meie klienditeenindusega edasiste juhiste saamiseks.

Saadetise staatus näitab „kohale toimetatud“, kuid saaja eitab selle saamist. Mida teha? Kui paki jälgimise lehel on staatuseks „kohale toimetatud“, kuid saaja väidab, et pole seda saanud, palun kirjutage klienditeenindusele klienditeenindus@smartposti.com, lisades saadetise saaja e-posti aadressi ning kontakttelefoni numbri ning muu pakiga seotud oluline informatsioon.

Kuidas peaksin oma saadetise turvaliseks transportimiseks pakkima? Saadetis peab olema pakitud nii, et sisu ei saaks kahjustada ilma välispakendit kahjustamata. Kui saadetise sisu on kergesti purunev, kasutage kindlasti täiendavat sisepakendit. Sisu ei tohi pakendi sees vabalt liikuda – kõik tühimikud tuleb hoolikalt täita pehmendusmaterjalidega (nt mullikile, vahtpelletid jne). Pakendamisnõuete üksikasjad leiate siit.

Miks minu saadetis toimetati naaberaadressile? Erinevates Euroopa riikides kehtivate tarnemenetluste kohaselt võib saadetis toimetada saaja lähima naaberaadressini, kui saajat ei leita märgitud aadressil kohaletoimetamise hetkel. Palun pange tähele, et vastavalt GLS-i eeskirjadele ei võta kuller Euroopa riikides enne kohaletoimetamist saajaga telefoni teel ühendust.

Olen lepinguline äriklient ja mul on küsimus, millele ma veebilehelt vastust ei leia. Kellega peaksin ühendust võtma? Palun võtke meiega ühendust e-posti teel ariklient@smartposti.com või helistades telefonil +372 60 77 000 tööpäeviti kell 9:00–17:00.